2. პროექტის მოკლე აღწერა:სკოლის მოსწავლეები აგროვებენ ინფორმაციას და წრენ მოკლე ჩანახატს წყალის და ზოგადად ბუნების დიდი მნისვნელობაზე ადამიანის ცხოვრებაში 1)წყლის მნიშვნელობა ადამიანის ეკონომიკურ მდგომარეობაზე
2)ბუნება რა გავლენას ხდენს ადამიანის ჯამრთელობაზე
3)წყალი და ბუნება ზოგადად უმნიშვნელოვანესი რესურსია კაცობრიობის მიმართ
4)დრევანდელი ადამიანის ქმედებები ბუნების მიმართ და მის შედეგად შექმნილი პრობლემები
5) განადგურებული ბუნება ჩვენი ცარიელი სამყაროაა
6) დღევანდელი მრეწველობის უარყოფითი გავლენა ბუნებაზე
7) რა ღონისძიებებს უნდა ატარებდეს მთავრობა ბუნების დაცვისათვის
8)ბუნების დამცავი ორგანიზაციების როლი
მოსწავლეები იკვლევენ როგორია წყლის, მდინარეებისა და წყალსაცავების ეკოლოგიური მდგომარეობა და არკვევენ თუ რა ზიანი მოაქვთ საწარმოებს, ფაბრიკებსა და ქარხნებს წყლის ეკოლოგიურ მდგომარეობაზე.იღებენ წყლის სინჯებს, ახდენენ მათ ანალიზს.
ადგენენ დიაგრამებს. ტაბულებსა და გრაფიკებს, რომლებიც ასახავენ წყლის სხვადასხვა სინჯების შემადგენლობასა და დამოკიდებულებას სამრეწველო სამუშაოების გავლენის გამო.
მოსწავლეები აგროვებენ ინფორმაციას წყლისადმი მიძღვნილი ნაწარმოებების შესახებ და იკვლევენ მის როლს ამა თუ იმ მწერლებისა თუ მსატვრების შემოქმედებაში.
მოსწავლეები სისტემატურად იღებენ სურათებს და შექმნილ ფოტოებს განათავსებენ ვებგალერეაში.
3 პროექტის სრული აღწერა მქსპერიმენტების საშუალებით მოსწავლეები არკვევენ თუ როგორ ეგუებიან ცოცხალი ორგანიზმები წყლის უკმარისობას ან სიჭარბეს.
არკვევენ რა როლი უკავია წყალს ადამიანის ორგანიზმსა და ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
იკვლევენ საკითხებს: ადამიანის ჯანმრთელობა და წყალი (წყლის მეშვეობით გავრცელებული დაავადებები).
მოსწავლები არკვევენ თუ რომელი ფაბრიკა-ქარხნები, საწარმოები ფუნქციონირებენ მათ რეგიონში, ასევე იკვლევენ როგორია წყლის როლი და როგორ გამოიყენება სამრეწველო საქმიანობაში.
მოსწავლეები იკვლევენ როგორია წყლის,4. მონაწილეთა ასაკი: დაახლოებით 11 12 13 წლის მოსწავლეებისათვის
5. ვადები, ხანგრძლივობა: 2011 სექტემბერი 2012 დეკემბერი
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები:საჭირო ინფორმაციის მოძიება, სახელმძღვანელოების გამოყენება, საბავშო ენციკლობედიები ასევე, უშვალოდ ბუნებაზე დაკვირვება რისი დროც მათ აქვთ ამ ხნის განმავლობაში. ფოტოების გამოყენება აღნიშნულ თემასთან დაკავშირებით
7. მოსალოდნელი შედეგები:ბავშვებმა უნდა შეზლონ მათი ასაკისდა გამომდინარე ბლოგის შექმნა, ასევე ცხრილების გაკეტება, სურათების გამოყენებით რაც მათ გადაირეს ასევე ყველა მოპოვებული ინფორმაციის ამ ხნის მანძილზე რაც მათ მოიპოვეს პრეზენტაციის მომზადება და წარდგენა, აუდიტორიის წინაშე
ბავშვები გაიგებენ რა ზიანი მოაქვთ საწარმოებს, ფაბრიკებსა და ქარხნებს, რომ ბუნების გაფრთხილება ყველასათვის მნიშვნელოვანია
9. სამუშაო ენა:ქართული იაკობ გოგებაშვილის ბიოგრაფია
მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარებს მრავალ საგანში-ბოტანიკაში, ბიოლოგიაში , ზოოლოგიაში ასევე აიმაღლებენ ცოდნას ზოგადად ბუნების შესახებ და იქნებიან უფრო წინდახედულები და მობილიზებულები მომავალში ამ მხრივ და წინდახედულები
11. მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:ბუკნარის საბაზო სკოლიდან
12. პროექტის ფასილიტატორის სახელი:თინათინ კაცაძე ბუკნარის საშვალო სკოლა
13. პროექტის ფასილიტატორის ელ-ფოსტა:tinatinkacadz@gmail.com
14. პროექტის ფორუმი:
15. პროექტის ვებ-გვერდი:
No comments:
Post a Comment